Gyakori kérdések

Személyhajó

Kerékpárt fel lehet-e vinni a hajóra?
Van-e mosdó a hajón?
Személyi sérülés vagy egyéb káreset történt a hajón. Mi a teendő ilyenkor?
Van-e büfé a hajón?
Mi a különbség a települések közötti menetrendi hajó és a sétahajó között?
Hova fordulhatok, ha további kérdéseim vannak a BAHART szolgáltatásaival kapcsolatban?
Kutyát fel lehet-e vinni a hajóra?

Menetrend

Hol tájékozódhatok az aktuális személyhajó és komp menetrendről?

Vitorlás

Hova fordulhatok, ha kérdéseim vannak a BAHART vitorláskikötői szolgáltatásaival kapcsolatban?

Díjak

Hol tájékozódhatok az aktuális személyhajó és komp díjakról?

Komp

Gyakran utazom komppal. Milyen kedvezményes utazási feltételeket tudnak felkínálni?
Mennyi ideig érvényes kompra vásárolt menetjegyem?
Gyalogosan utazom a komppal, mekkora poggyászt, csomagot vihetek magammal?
Állatot fel lehet-e vinni a kompra?
Van-e lehetőség utólag számlát kérni a menetjegyemről?
A kompra történő felszállás előtt elveszítettem a menetjegyemet. Mit tehetek ebben az esetben?
Kell-e a jármű vezetőjének is menetjegyet váltani, vagy a sofőr utazása benne van a gépjármű jegy árában?
Milyen fizetési lehetőségek vannak a komp menetjegyet vásárlásra?
Személyi sérülés vagy egyéb káreset történt a kompon. Mi a teendő ilyenkor?
Mennyi idő alatt ér át a komp a két part között?
Mit történik, ha időben, még a komp indulása előtt érkezem, de megtelik a komp és nem férek fel?
Van-e mosdó a kompon?